Mix

Mix

هرچی که میدونم
Mix

Mix

هرچی که میدونم

خدایا شکر...ممنونم ازت......

 روزی مردی خوابی عجیبی دید!

دید که پیش فرشته هاست و به کارهای آن ها نگاه میکند.هنگام ورود٬دسته ی بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه هایی را که توسط پیک ها از زمین می رسند٬باز می کنند و داخل جعبه می گذارند.

ادامه مطلب ...

به خدا ایمان داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 داستان درباره ی یک کوهنورد است که می خواست از بلندترین کوه ها بالا برود.او پس از سال ها آماده سازی٬ماجراجویی خود را آغاز کرد. ادامه مطلب ...

خرید معجزه با 5 دلار اما با عشق.....

 سارا هشت ساله بود که از صحبت پدر و مادرش فهمید برادر کوچکش سخت مریض است و پولی هم برای مداوای آن ندارند.

پدر به تازگی کارش را از دست داده بود و نمی توانست هزینه جراحی پرخرج برادرش را بپردازد.

ادامه مطلب ...

چرا دعاهایمان مستجاب نمیشود؟

روزی ابراهیم ادهم از بازار بصره عبور می کرد.مردم اطراف او را گرفتند و گفتند یا ابراهیم٬خداوند در قرآن می فرماید:«مرا بخوانید تا شما رو اجابت کنم»٬ما دعا می کنیم اما دعای ما اجابت نمی شود!

ابراهیم گفت:ای مردم بصره علت آن ده چیز است:

 

ادامه مطلب ...

بازم دو کلمه حرف دل...

 از خدا پرسیدم:وقت داری با من گفت و گو کنی؟

خدا لبخندی زد و پاسخ داد:زمان من بی نهایت است٬چه سوالاتی در ذهن داری که دوست داری از من بپرسی؟

من سوال کردم:چه چیزی در آدم ها شما رو بیشتر متعجب می کند؟

خدا جواب داد:

ادامه مطلب ...