Mix

Mix

هرچی که میدونم
Mix

Mix

هرچی که میدونم

اثبات آیات قرآن با دلایل منطقیِ فیزیک و ریاضیات

 همیشه دنبال یه دلیل محکم میگشتم تا کاملا شیر فهم بشم که وقتی میگن دنیا دوروزه و خیلی کوتاهتر از اون چیزیه که فکر میکنم قانعم کنه یا اینکه وقتی حرف از بعدهای مختلف زده میشه درک کنم...تا این پاورپوینت محشرو پیدا کردم.

  همیشه دنبال یه دلیل محکم میگشتم تا کاملا شیر فهم بشم که وقتی میگن دنیا دوروزه و خیلی کوتاهتر از اون چیزیه که فکر میکنم قانعم کنه...تا این پاورپوینت محشرو پیدا کردم.تو این پاورپوینت حقیقت این موضوعرو که خداوند میگه این دنیا کمتر از یک روزه برای بعضی آدما!!!یا اینکه وقتمون تو این دنیا خیلی کمه!!!یا اینکه سوال میشه چند وقت رو زمین بودیم جواب میدیم کمتر از یک روز و خیلی از آیات قرآن که این مضمونو داره برامن حس کردنشون ملموس تر میشه.وقتو زیاد هدر ندیم...لذت ببرین ز این پاور پوینت....

 لینک دانلود :


http://s1.picofile.com/file/7985959458/4th_dimension_in_quran.ppsx.html  


توضیح:لینک بالا را در پنجره جدید کپی کرده و لذت ببرید...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.